Certyfikacja ISO 9001:2015-10 w przedsiębiorstwie
Jako spółka AY Prime informujemy, iż z dniem 20.07.2021 r. wdrożyliśmy system zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2015. Uzyskanie tego certyfikatu wymagało dużego zaangażowania każdego członka naszego zespołu, co w efekcie zapewnia, że nasze usługi spełniają najwyższe standardy i potrzeby naszych klientów. Certyfikacja dotyczy obszarów: Usługi szkoleniowe, Usługi w zakresie rekrutacji pracowników.
Norma ISO 9001:2015 – co to takiego?
ISO (International Organisation for Standarisation). Normy ISO pozwalają organizacji podnosić poziom swojej działalności i spełniać oczekiwania rynku, a także klientów. Standardy wymienionego certyfikatu posiadają formę zasad, wytycznych, definicji lub wymagań. Dzięki nim przedsiębiorstwo może zorientować się czy ich produkt/usługa spełnia oczekiwania rynku. Jest to certyfikat świadczący o jakości danej organizacji w zakresie zarządzania jakością, bezpieczeństwem czy środowiskiem. Certyfikat świadczący o posiadaniu tego typu standardów zapewnia klientów organizacji o ich wysokim poziomie działalności. Wdrożenie danego systemu może usprawnić działalność danego podmiotu.
Norma ISO 9001: 2015 dotyczy systemu zarządzania jakością w danej organizacji. Firma ubiegająca się o certyfikat dąży do poprawy jakości produkowanych wyrobów lub świadczonych usług, a także poprawy obsługi swoich klientów. Norma ISO 9001:2015 poprawia obieg informacji i dokumentów w organizacji. Ponadto wprowadza ona do instytucji dokładny podział pracy i odpowiedzialności dla wszystkich swoich pracowników. Pozwala to na usprawnienie efektów pracy oraz poprawę zadowolenia wśród klientów.
ISO w branży szkoleniowej- korzyści
Korzyści z wdrożenia odpowiednich certyfikatów oraz działań zgodnych z normami to przede wszystkim:
- wyższa jakość świadczonych usług szkoleniowych oraz edukacyjnych,
- większe zaufanie wśród klientów oraz partnerów biznesowych,
- wzrost satysfakcji uczestników szkoleń,
- zwiększenie przewagi konkurencyjnej na rynku usług szkoleniowych,
- możliwość pozyskania klientów szukających certyfikowanych usługodawców,
- większa wiedza personelu, na temat jakości prowadzonych usług,
- korzyści wewnętrzne wynikające ze standaryzacji procesów,
- utrzymanie należytego ładu organizacyjnego.