Lider Przyszłości

Nowoczesny model kompetencji przywódczych

2 dni szkoleniowe

Jak komunikować zmiany rynkowe i biznesowe swojemu zespołowi

  1. czy pracownik to klient? czyli jak zastosować techniki negocjacyjne w rozmowach z pracownikami
    1. motywacja
    2. społeczny dowód słuszności
    3. niedostępność
  2. dlaczego warto słuchać czyli badamy potrzeby naszego zespołu
    1. jak usłyszeć to czego zespół nie chce nam powiedzieć
  3. skąd biorą się obiekcje zespołu, kto je generuje: pracownik, rynek, biznes a może klient
  4. jak wewnętrzne przekonania wpływają na realizację biznesowych celów i zarządzanie zespołem
  5. konstruktywna informacja zwrotna

Jak przy zmieniającym się rynku i oczekiwaniach biznesowych motywować zespół 

  1. jakie są powody spadku motywacji czyli sposoby na weryfikację problemu
  2. jakie kanały i procesy generują spadek motywacji u pracowników
    1. weryfikacja działań,
    2. znajomość rynku,
    3. znajomość produktu,
    4. atmosfera
  3. czego dziś oczekują pracownicy od pracodawcy i jakie motywatory mają siłę znaczenia
  4. prewencja, czyli leczymy przyczyny, a nie objawy spadku energii zespołowejJak umiejętnie i w zgodzie z własnymi wartościami wyjść poza schemat działania w zarządzaniu zespołem 
    1. trudne rozmowy z pracownikiem – jak się do nich przygotować
    2. jak zweryfikować prawdziwy powód zmiany nastawienia pracownika do wykonywanych obowiązków
    3. jak zbudować zaufanie które zdecydowanie poprawi wyniki w zespole
    4. źródła konfliktu
      1. rodzaje
    5. skuteczne zarządzanie konfliktem
      1. style rozwiązywania konfliktów

    Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie, zadaniami i produktywnością zespołu

    1. przyczyny i powody pracy pod presją czasu
      1. asertywność, prokrastynacja, priorytetyzowanie
    2. jak zadbać o przestrzeń dla nowych zadań i własnego rozwoju
    3. nowoczesne metody zarządzania zadaniami w obliczu dynamicznych zmian rynkowych
    4. efektywne delegowanie

    Kompetencje, czyli jakie umiejętności zdobędzie/pogłębi po szkoleniu lider?

    • Efektywnego delegowania zadań czyli co tak naprawdę jest „na dziś” ważne.
    • Efektywnego planowania dziennych, tygodniowych i miesięcznych celów zespołowi.
    • Rozliczanie czyli konstruktywna informacja zwrotna a krytyka.
    • Badania potrzeb swojego zespołu.
    • Umiejętnego zarządzania i przewidywania braku realizacji celów, czyli co zrobić żeby zespołowi „się chciało”.
    • Otwarta komunikacja po to aby zespół realizował założone cele.
    • Pracy pod presją czasu.
    • Trudnych rozmów.

    Szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatowej. Na szkoleniu będą przykłady, zadania i ćwiczenia, które pomogą managerom w zrozumieniu zagadnień i wskażą im najlepsze rozwiązania do wykorzystania w ich zawodowych obowiązkach. Plan szkolenia jest zbudowany tak, aby zminimalizować ryzyka wynikające z wewnętrznych przekonań pracowników, które mają znaczący wpływ na strategię biznesową całej firmy, komunikację zespołową i budowanie odpowiedniego customer experience w odniesieniu do klienta wewnętrznego. Efektem szkolenia ma być zwiększenie świadomości odpowiedzialności managerów za realizację strategii biznesowej całej firmy, znaczącą poprawę komunikacji i relacji oraz zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania zmianą.


Trener Biznesu, Mentor, Coach

Bezustannie – praktyk sprzedażowy.
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w sprzedaży produktów
i usług w formule B2B i B2C z nieprzerwanym doświadczeniem
trenerskim dla doradców, handlowców, managerów oraz
mikro i małych przedsiębiorstw.
Ponad 15 – letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży.

Dlaczego Ja?

Już od wczesnej młodości, z wielką pasją, związałam się ze sprzedażą i handlem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam od liceum współprowadząc działalność usługową w 2 firmach rodzinnych. Przez ponad 6 lat zarządzałam rozproszoną siecią małych piekarni na stanowisku Kontrolera i Samodzielnej Księgowej. Wdrożyłam pierwszy w Polsce księgowy interfejs do obsługi płatności między systemem bankowym, a księgowym. Kolejne lata praktyki w zarządzaniu zespołami doskonaliłam na stanowiskach managerskich w 2 wiodących bankach na rynku finansowym. Zarządzałam ponad pięćdziesięcio-osobowymi zespołami sprzedażowymi. Jako Trener prowadziłam Akademię Managera, Akademię Doradcy oraz liczne warsztaty sprzedażowe i windykacyjne dla pracowników banków i agentów finansowych. W ostatnich latach związałam się zawodowo z instytucją pożyczkową. Od 2012 roku tworzyłam od podstaw proces sprzedażowy w start-upie aktywnie uczestnicząc w budowaniu systemu on-line do obsługi wniosków kredytowych dla agentów oraz CRM’u, tworzeniu umów handlowych o współpracy, budowaniu marki na terenie całego kraju, akcjach marketingowych, sprzedaży offline i online, tworzeniu od podstaw nowych kanałów sprzedaży, wprowadzeniu aspektów prawnych i umów w zakresie ochrony danych osobowych RODO. Bezpośrednio odpowiedzialna za współpracę z największymi operatorami finansowymi zrzeszającymi około 3 000 przedsiębiorców i własną siecią agencyjną liczącą ponad 500 biur pośredników finansowych, dla których przeprowadziłam ponad 3 000 godzin szkoleń w ostatnich 4 latach.
Edukuję w oparciu o doświadczenie zawodowe od ponad 15 lat.
Specjalizuję się w treningach umiejętności „miękkich” sprzedażowych jak i „twardych” produktowych, w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołami w tym rozproszonymi zespołami handlowymi, strategiami sprzedażowymi i biznesowymi, mentoringiem oraz coachingiem. Od ponad 15 lat jestem mówcą na licznych konferencjach finansowych, organizatorką eventów, warsztatów, webinarów i spotkań networkingowych.
Dla ponad stu przedsiębiorców z sektora finansowego byłam i nadal jestem mentorem strategii sprzedażowej.
Od 4 lat jako współzałożycielka kolejnych 2 firm rodzinnych z segmentu doradztwo, usługi finansowe, consulting biznesowy, szkolenia – nieprzerwanie praktykuję i rozwijam swoje kompetencje sprzedażowe i managerskie. Na bazie własnego doświadczenia i z indywidulanym podejściem do potrzeb każdego klienta, opracowuję plany szkoleń i strategie biznesowe dla wielu branż.