Lider Przyszłości
Nowoczesny model kompetencji przywódczych
2 dni szkoleniowe
Jak komunikować zmiany rynkowe i biznesowe swojemu zespołowi
- czy pracownik to klient? czyli jak zastosować techniki negocjacyjne w rozmowach z pracownikami
- motywacja
- społeczny dowód słuszności
- niedostępność
- dlaczego warto słuchać czyli badamy potrzeby naszego zespołu
- jak usłyszeć to czego zespół nie chce nam powiedzieć
- skąd biorą się obiekcje zespołu, kto je generuje: pracownik, rynek, biznes a może klient
- jak wewnętrzne przekonania wpływają na realizację biznesowych celów i zarządzanie zespołem
- konstruktywna informacja zwrotna
Jak przy zmieniającym się rynku i oczekiwaniach biznesowych motywować zespół
- jakie są powody spadku motywacji czyli sposoby na weryfikację problemu
- jakie kanały i procesy generują spadek motywacji u pracowników
- weryfikacja działań,
- znajomość rynku,
- znajomość produktu,
- atmosfera
- czego dziś oczekują pracownicy od pracodawcy i jakie motywatory mają siłę znaczenia
- prewencja, czyli leczymy przyczyny, a nie objawy spadku energii zespołowejJak umiejętnie i w zgodzie z własnymi wartościami wyjść poza schemat działania w zarządzaniu zespołem
- trudne rozmowy z pracownikiem – jak się do nich przygotować
- jak zweryfikować prawdziwy powód zmiany nastawienia pracownika do wykonywanych obowiązków
- jak zbudować zaufanie które zdecydowanie poprawi wyniki w zespole
- źródła konfliktu
- rodzaje
- skuteczne zarządzanie konfliktem
- style rozwiązywania konfliktów
Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie, zadaniami i produktywnością zespołu
- przyczyny i powody pracy pod presją czasu
- asertywność, prokrastynacja, priorytetyzowanie
- jak zadbać o przestrzeń dla nowych zadań i własnego rozwoju
- nowoczesne metody zarządzania zadaniami w obliczu dynamicznych zmian rynkowych
- efektywne delegowanie
Kompetencje, czyli jakie umiejętności zdobędzie/pogłębi po szkoleniu lider?
- Efektywnego delegowania zadań czyli co tak naprawdę jest „na dziś” ważne.
- Efektywnego planowania dziennych, tygodniowych i miesięcznych celów zespołowi.
- Rozliczanie czyli konstruktywna informacja zwrotna a krytyka.
- Badania potrzeb swojego zespołu.
- Umiejętnego zarządzania i przewidywania braku realizacji celów, czyli co zrobić żeby zespołowi „się chciało”.
- Otwarta komunikacja po to aby zespół realizował założone cele.
- Pracy pod presją czasu.
- Trudnych rozmów.
Szkolenie będzie prowadzone w formie warsztatowej. Na szkoleniu będą przykłady, zadania i ćwiczenia, które pomogą managerom w zrozumieniu zagadnień i wskażą im najlepsze rozwiązania do wykorzystania w ich zawodowych obowiązkach. Plan szkolenia jest zbudowany tak, aby zminimalizować ryzyka wynikające z wewnętrznych przekonań pracowników, które mają znaczący wpływ na strategię biznesową całej firmy, komunikację zespołową i budowanie odpowiedniego customer experience w odniesieniu do klienta wewnętrznego. Efektem szkolenia ma być zwiększenie świadomości odpowiedzialności managerów za realizację strategii biznesowej całej firmy, znaczącą poprawę komunikacji i relacji oraz zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania zmianą.
Trener Biznesu, Mentor, Coach
Bezustannie – praktyk sprzedażowy.
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w sprzedaży produktów
i usług w formule B2B i B2C z nieprzerwanym doświadczeniem
trenerskim dla doradców, handlowców, managerów oraz
mikro i małych przedsiębiorstw.
Ponad 15 – letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży.
Dlaczego Ja?
Już od wczesnej młodości, z wielką pasją, związałam się ze sprzedażą i handlem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam od liceum współprowadząc działalność usługową w 2 firmach rodzinnych. Przez ponad 6 lat zarządzałam rozproszoną siecią małych piekarni na stanowisku Kontrolera i Samodzielnej Księgowej. Wdrożyłam pierwszy w Polsce księgowy interfejs do obsługi płatności między systemem bankowym, a księgowym. Kolejne lata praktyki w zarządzaniu zespołami doskonaliłam na stanowiskach managerskich w 2 wiodących bankach na rynku finansowym. Zarządzałam ponad pięćdziesięcio-osobowymi zespołami sprzedażowymi. Jako Trener prowadziłam Akademię Managera, Akademię Doradcy oraz liczne warsztaty sprzedażowe i windykacyjne dla pracowników banków i agentów finansowych. W ostatnich latach związałam się zawodowo z instytucją pożyczkową. Od 2012 roku tworzyłam od podstaw proces sprzedażowy w start-upie aktywnie uczestnicząc w budowaniu systemu on-line do obsługi wniosków kredytowych dla agentów oraz CRM’u, tworzeniu umów handlowych o współpracy, budowaniu marki na terenie całego kraju, akcjach marketingowych, sprzedaży offline i online, tworzeniu od podstaw nowych kanałów sprzedaży, wprowadzeniu aspektów prawnych i umów w zakresie ochrony danych osobowych RODO. Bezpośrednio odpowiedzialna za współpracę z największymi operatorami finansowymi zrzeszającymi około 3 000 przedsiębiorców i własną siecią agencyjną liczącą ponad 500 biur pośredników finansowych, dla których przeprowadziłam ponad 3 000 godzin szkoleń w ostatnich 4 latach.
Edukuję w oparciu o doświadczenie zawodowe od ponad 15 lat.
Specjalizuję się w treningach umiejętności „miękkich” sprzedażowych jak i „twardych” produktowych, w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołami w tym rozproszonymi zespołami handlowymi, strategiami sprzedażowymi i biznesowymi, mentoringiem oraz coachingiem. Od ponad 15 lat jestem mówcą na licznych konferencjach finansowych, organizatorką eventów, warsztatów, webinarów i spotkań networkingowych.
Dla ponad stu przedsiębiorców z sektora finansowego byłam i nadal jestem mentorem strategii sprzedażowej.
Od 4 lat jako współzałożycielka kolejnych 2 firm rodzinnych z segmentu doradztwo, usługi finansowe, consulting biznesowy, szkolenia – nieprzerwanie praktykuję i rozwijam swoje kompetencje sprzedażowe i managerskie. Na bazie własnego doświadczenia i z indywidulanym podejściem do potrzeb każdego klienta, opracowuję plany szkoleń i strategie biznesowe dla wielu branż.