Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami szkoleń z marketingu, które charakteryzują się wysoką jakością i profesjonalizmem. Nasza firma może pochwalić się bogatym doświadczeniem oraz udanymi wynikami, jakie nasi Klienci osiągają po ukończeniu naszych szkoleń.

Nasz zespół składa się z doświadczonych trenerów, którzy są ekspertami w dziedzinie marketingu. Każdy z naszych instruktorów posiada wysokie kwalifikacje i głęboką wiedzę na temat różnych aspektów marketingu, takich jak:

  • Marketing internetowy
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Skuteczna kampania reklamowa

Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu w pracy z Klientami reprezentującymi różne branże, jesteśmy w stanie dostosować nasze szkolenia z marketingu do specyficznych potrzeb i wyzwań, z jakimi stykają się Wasze zespoły. Wierzymy, że poszerzanie kompetencji w obszarze marketingu jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu.

Edward

Edi

Mentor, terapeuta, wykładowca, mówca motywacyjny, pisarz, podróżnik.

Obszar szkoleń/Specjalizacja:
– Mentoring
– Coaching
– Marketing
– Szkolenia miękkie
– Mówca motywacyjny
– Budowanie zespołów – collective creativity.
– Upgrade potencjału lidera

Absolwent UW – Indywidualny Tok Studiów – pedagogika, etnografia, antropologia, psychologia, polonistyka. Stypendysta UW w Szwajcarii (Pedagogika Steinnerowska – Berno). Mentor, doradca marketingowy, podróżnik, dziennikarz, przedsiębiorca

Doradzał trzem premierom, kilku ministrom, marszałkowi sejmu. Spin doktor. Pracował jako negocjator pokojowy w Afganistanie, szkolił opozycje białoruską. Szkolił przedsiębiorców z listy Forbesa i CEO największych firm w Polsce. Twórca koncepcji marketingu – „religia marki”. Współtwórca koncepcji spirali ontologicznej – sposobu na uczenie etyki Sztuczną Inteligencje. Współtwórca terapii opartej o Peak Experience – Peak State Technology. Founder fundacji GAIA (Global Artificial Inteligence Association) zajmującej się stworzeniem Compassion AI oraz IMind Institute skoncentrowanego na zwiększeniu potencjału człowieka. Przez 10 lat, zajmował się marketingiem politycznym. Oprócz marketingu politycznego zajmuje się także doradztwem marketingowym w biznesie – współpracował min. z takimi firmami jak; Loyd (Mokate), Operon, Pika, Polski Lek oraz z miastami takimi jak np. Warszawa (Wilanów), Gdynia, Gdańsk, Łódź etc. Buduje marki w oparciu o autorską koncepcję Religia Marki.Od ponad 30 lat zajmuje się wykładami. Wykłada min. w Polsce, Rosji i Arabii Saudyjskiej. Jest min. mówcą motywacyjnym i wykładowcą akademickim. Autor 10 książek, twórca seriali dokumentalnych dla Discovery i TVP, autor sztuk teatralnych. Wykładowca na uczelniach wyższych (SWPS), mówca motywacyjny (min. TEDX). Terapeuta.

– Absolwent UW – Indywidualny Tok Studiów – pedagogika, etnografia, antropologia, psychologia, polonistyka. Stypendysta UW w Szwajcarii (Pedagogika Steinnerowska)

– Mentoring
– Marketing
– Motywacja – budowanie zespołów, mówca motywacyjny
– Działanie w zmianie – świecie VUCA
– Budowanie strategii marketingowych
– Budowanie zespołów kreatywnych
– Kreatywność
– Upgrade potencjału człowieka

  • HansonRobotics Mentoring 2022
  • Faktoria Budowanie zespołu 2021
  • PKO SA Budowanie marki 2020
Dolores

Dolores

Wdrażam, edukuję, optymalizuję działania rozwojowe Twojej marki.

Obszar szkoleń/Specjalizacja:
– Strategia marketingowa
– Budowanie marki
– Rebranding i zarządzenie zmianą marki
– Optymalizacja budżetu marketingowego
– Komunikacja marketingowa (w oparciu o narzędzia cyfrowe)

15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni – po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych, firm rodzinnych dało mi wszechstronne, biznesowe spojrzenie na procesy. Wspólnie i świadomie określimy cele, jak i drogę oraz zasoby konieczne do ich osiągnięcia.

– 7 letnie doświadczenie jako Head of Marketing w
międzynarodowych firmach, zarządzanie międzynarodowym
zespołem marketingowym, rozwoju produktu, e-commerce

– 1000 godzin spędzonych na sali szkoleniowej i doradztwie
zarządczym marketingowym

– autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent,
wykładowca

– Uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie – najstarszej międzynarodowej organizacji zrzeszającej marketerów na świecie
– Absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze
– Certyfikowany trener biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
– Studia podyplomowe “Marketing w B2B” Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
– Mgr zarządzania i marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu

 – Strategia marketingowa
– Komunikacja marketingowa w oparciu o nowoczesne narzędzia online
– Budowanie silnej marki
– Rebranding – jak zarządzać zmianą marki
– Optymalizacja budżetu marketingowego
– Komunikacja marketingowo-handlowa w osiąganiu wspólnych celów
– Zarządzanie produktem vs kreacja marketingowa
– Marketingowo-handlowa współpraca z sieciami handlowymi

  • Firma INTER IT cykl szkoleń „Social Media – Moja szansa na sukces”
  • Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zamościu cykl szkoleń „Marketing – wykorzystanie narzędzi internetowych, social media”
  • Bio IQ Pure Organic kosmetyki naturalne project szkoleniowodoradczyKomunikacja marketingowa, strategia budowania marki, pozycjonowanieproduktu
  • Credin Polska branża spożywcza – Tworzenie strategii marketingowej i komunikacja produktowa, szkolenia handlowe
  • Silcare Sp. z o.o. branża kosmetyczna – Tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie produktem, rebranding, optymalizacja budżetu marketingoweg
Agnieszka

Agnieszka

Wykładowca / Szkoleniowiec, Publishing Manager

Obszar szkoleń/Specjalizacja:
– Marketing, PR, komunikacja biznesowa
– E-marketing, e-biznes
– Autoprezentacja, praca zdalna
– Self-publishing, blogi

Wykładowca na UW, SWPS oraz WSB. Prowadzi kursy i szkolenia dla firm i organizacji non-profit, a także kursy na UO UW. Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz członek Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii komunikacyjnych i marketingowych, ecommerce oraz działaniach wspomagających e-biznes

– Adiunkt/Wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Uniwersytet Warszawski
– Wykładowca na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego
– Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie
– Publishing Manager, London Wall Publishing
– Sekretarz Car of the Year Polska

Doktor nauk społecznych w obszarze nauki o mediach Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Uniwersytet Warszawski

Studia Doktoranckie, Wydział Zarządzania UW Specjalista ds. Public Relations

Podyplomowe Studium Public Relations, Uniwersytet Warszawski – ISNS UW i IFiS PAN

Magister Marketingu – Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Warszawa

– Marketing i reklama
– Narzędzia e-marketingu
– Trening public relations,
– Komunikacja wizualna
– E-biznes
– Internetowe biura prasowe
– Komunikacja biznesowa
– Self-publishing
– Tworzenie blogów

  • 2022 Biznesowa komunikacja mailowa
  • 2022 Blog internetowy, czyli jak zostać blogerem, promować i zarabiać na własnej stronie www
  • 2022 E-biznes, social media i influencer marketing, czyli jak skuteczniej sprzedawać i promować
  • 2022 E-commerce w praktyce
  • 2022 Kampanie promocyjne – skuteczność a nakłady
  • 2022 Komunikacja na co dzień i w biznesie, czyli jak docierać do otoczenia
  • 2022 Komunikacja wizualna
  • 2022 Marketing i PR w małych i średnich firmach
  • 2022 Media relations, czyli budowanie relacji z dziennikarzami, narzędzia i techniki PR
  • 2022 Mowa ciała i gra słów, czyli autoprezentacja na co dzień i w biznesie
  • 2022 Narzędzia e-marketingu w praktyce
  • 2022 Praca zdalna
  • 2022 Self-Publishing, czyli jak napisać, opublikować i wypromować własną książkę, gazetę i e-book
  • 2021 Budowanie relacji biznesowych, autoprezentacja i prowadzenie spotkań
  • 2021 CSR oraz zrównoważony rozwój
  • 2021 E-Biznes i skuteczny e-marketing, czyli jak sprzedawać i promować w internecie
  • 2021 Komunikacja w zespole
  • 2021 Kreowanie marki, czyli marketing i PR małych oraz dużych biznesów
  • 2021 Wypełnianie wniosków

Skontaktuj się z nami

Dołącz do grona Klientów AY Prime i buduj z nami swoją przyszłość

Nasz  formularz nie wiąże Cię żadnymi zobowiązaniami. Jesteśmy otwarci na wszelkie pytania dotyczące naszych oferowanych usług i chętnie udzielimy Ci dokładnych informacji na każdy temat.

Contact Form