Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami szkoleń z zakresu sprzedaży, które wyróżniają się wysoką jakością i profesjonalizmem. Nasza firma może pochwalić się bogatym doświadczeniem oraz sukcesami, jakie osiągają nasi Klienci po ukończeniu naszych szkoleń.

Nasz zespół składa się z doświadczonych trenerów, którzy są ekspertami w dziedzinie sprzedaży. Każdy z naszych instruktorów posiada wysokie kwalifikacje i głęboką wiedzę na temat różnych aspektów sprzedaży, takich jak:

  • Techniki sprzedaży
  • Budowanie relacji z klientem
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Zarządzanie procesem sprzedaży

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w pracy z Klientami z różnych branż, jesteśmy w stanie dostosować nasze szkolenia z zakresu sprzedaży do specyficznych potrzeb i wyzwań, z jakimi spotykają się Wasze zespoły. Wierzymy, że rozwijanie kompetencji w obszarze sprzedaży jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w konkurencyjnym świecie biznesu.

Emilia

Emilia

Akredytowany Trener, Strateg, Mentor, Coach i Finansista

Obszar szkoleń/Specjalizacja:
– Zarządzanie
Komunikacja
Sprzedaż
Negocjacje handlowe i sprzedażowe
– Komunikacja
– Obsługa klienta
– Finanse
– Social Media
– Strategia

• W codziennej pracy szczególną uwagę zwraca na budowanie relacji w pełnym zaufaniu, na uczciwości biznesowej.
• Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb i analizą sytuacji w danym biznesie.
• Skupia się jedynie na sprawdzonych i przetestowanych praktykach sprzedażowych i zarządczych.
• Warsztaty, to nie nudne prelekcje

Od ponad 25 lat praktyk w zarządzaniu zespołami, w tym strukturami własnymi, rozporoszonymi oraz w formule B2B . Ponad 20 lat Dyrektor Sprzedaży z zespołami liczącymi pond 5000 osób. Od ponad 27 lat praktyk sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji. Od ponad 19 lat Trener, Strateg i Szkoleniowiec z zamiłowania do warsztatów i on-line i stacjonarnych. Od ponad 4 lat Strateg i Mentor dla mikro przedsiębiorców w budowaniu personal brandingu, strategii biznesowej i sprzedażowej.

– Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie, studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Bankowość.
– Certyfikowany Mistrz Coachingu ACSTH w Meritum Szkoła Coachów
– Trener Biznesu, Master Teacher e-szkoła Trenerów

– Lider przyszłości – kluczowe kompetencje i style zarządzania.
– Efektywne zarządzanie zespołem stacjonarnym i rozproszonym.
– Zarządzanie w dobie dynamicznych zmian rynkowych.
– Motywacja zespołu i samo-motywacja kadry zarządzającej.
– Zarządzanie konfliktem.
– Zarządzanie sobą w czasie.
– Wyznaczanie i osiąganie celów sprzedażowych i biznesowych.
– Komunikacja w zespole.
– Negocjacje handlowe (działy sprzedażowe i zakupowe)– poziom podstawowy i rozszerzony.
– Nowoczesne Techniki Negocjacyjne.
– Nowoczesne Techniki Sprzedaży (B2B, B2C).
– Profesjonalna obsługa klienta.
– Komunikacja interpersonalna.
– Komunikacja międzypokoleniowa.
– Tworzenie przyciągających ofert produktowych i usługowych.
– Nowoczesne metody pozyskania klienta (B2B, B2C).
– Kanały sprzedaży online i offline – dochodowy prospecting.
– Trudny klient, trudne rozmowy sprzedażowe.
– Skuteczne zamykanie sprzedaży.
– Relacje w sprzedaży

  • GRUPA IQ3 Nowoczesny model zarządzania 2022/2023 (projekt stały od września 2022, Skuteczna komunikacja do marca 2023 zrealizowano międzypokoleniowa 21 szkoleń) Mów tak, aby Twoim ludziom zawsze chciało się chcieć
    Jak osiągać komunikacyjne
    kompromisy mimo różnicy wieku
    Jak dbać o motywację całego zespołu
    Jak sobie radzić z marudą w zespole
    Jak nie krytykować w konstruktywnej krytyce
  • TSL Nowoczesna sprzedaż 2023 – Sytuacje konfliktowe w sprzedaży
  • ALCHEM Nowoczesna sprzedaż 2023 Sytuacje konfliktowe w Sprzedaży – Negocjacje
  • SANDC Nowoczesna sprzedaż 2022/2023 (projekt trwający 7 miesięcy) Zarządzanie zespołem Sytuacje konfliktowe Nowoczesny Model Zarządzania, Style Zarządzania Zarządzanie priorytetami, zadaniami i sobą w czasie
  • ANIRO Nowoczesna sprzedaż 2022, Nowoczesny Model Zarządzania 2022
Zbigniew

Zbyszek

Menedżer, Trener i Mentor ‐ szkoli oraz doradza w polskich oraz międzynarodowych firmach i korporacjach.

Obszar szkoleń/Specjalizacja:
Sprzedaż
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Wystąpienia Publiczne
– Coaching Managerów
– Badania Extended DISC, FSA, FRIS

Od 2010 roku prowadzi własne szkolenia autorskie z zakresu Zarządzania Zespołem, Sprzedażowe, Negocjacje Handlowe, Wystąpienia Publiczne, Szkolenia dedykowane dla Managerów. Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży, gdzie skończył również staż. Certyfikowany trener metodologii Extended DISC, FSA, FRIS, prowadzący szkolenia wewnętrzne dla firm związane z poznawaniem preferencji behawioralnych (personalne profile indywidualne), badania 18 kompetencji sprzedażowych (indywidualne profile sprzedawców) oraz dostosowaniem ich do specyfiki sprzedaży Klienta i praktycznym, komercyjnym wykorzystaniem tej wiedzy.

Menedżer marketingu handlowego z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG. Swoją karierę w handlu i sprzedaży rozpoczynał od funkcji Przedstawiciela Handlowego, poprzez Area Sales Managera, następnie Regionalnego Kierownika Sprzedaży aż po funkcję National Key Account Managera. Jako Manager działu Marketingu Handlowego prowadził wiele działań o charakterze projektowym, jak wprowadzenie systemu CRM w British-American Tobacco, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów grupy BOLS (CEDC), projekty organizacyjne (National Sales Conference), projekty informatyczne EDI firmy Lyreco, identyfikację i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force (BAT, CEDC, AVON Cosmetics).

– Certyfikacja FSA (FinxS Sales Assessment) – 2020Certyfikacja Extended DISC – 2019
– Certyfikacja FRIS – 2018
– Akademia Trenerów Sprzedaży / Trener Sprzedaży – 2011
– Wyższa Szkoła Marketingu i Zarządzania w Warszawie/ Zarządzanie i Marketing/ Studia podyplomowe – 1997
– Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego/Mgr. Inż. Leśnictwa –1990

– Szkolenia Sprzedażowe – 3 poziomy
– Negocjacje – Efektywne wykorzystanie technik negocjacji z kontrahentami / szkolenie dla wyższej kadry managerskiej
– Szkolenia Managerskie – zarządzanie zespołem
– Doradztwo i Wsparcie Biznesowe
– Trening Efektywności Interpersonalnej – Poznaj siebie, Zrozum innych
– Sprzedażowy Coaching kompetencyjny
– Skuteczne prezentacje i wystąpienia publiczne
– Zarządzanie projektami biznesowymi
– Planowanie Strategiczne
– Badania behawioralne Extended DISC (energie jungowskie)
– Badanie 18 kompetencji sprzedażowych i ich dostosowania do procesów handlowych firmy (FSA)

Na zakończenie 2 letniego kontraktu podnoszenia kwalifikacji działu sprzedaży osiągnięcie historycznie najwyższej wartościowej sprzedaży produktów firmy do klientów biznesowych, co pozwoli Ci na znaczące podwyższenie wskaźnika EBITA, a co za tym idzie podwyższenie ceny sprzedaży firmy o 500 mln zł. Firma branży budowlanej. Zbudowanie i wdrożenie jednolitych Standardów Obsługi Klienta w całej sieci dealerskiej firmy branży maszyn rolniczych dzięki czemu zaoszczędziła około 10 mln złotych. Sieć osiągnęła spójność i integrację wewnętrzną, dzięki czemu od początku kolejnego roku mogła wprowadzić zunifikowaną ofertę produktów ujednolicając park maszynowy i zmniejszając kompleksowość swojej oferty. Stworzenie planu strategicznego rozwoju firmy i sukcesywna pomoc przy wdrożeniu jego elementów składowych, dzięki czemu w okresie 4 lat od ich wdrożenia firma osiąga rekordowe wyniki sprzedaży rok do roku. Firma prowadząca salony meblowe.

Anita

Agnieszka

Na sali szkoleniowej w roli Trenerki od 2007 roku. Droga zawodowa od początku była powiązana ze sprzedażą i obsługą klienta

Obszar szkoleń/Specjalizacja:
Kompetencje menedżerskie i zarządzania (zarządzanie zasobami ludzkimi, budowanie zespołu, motywowanie, delegowanie, planowanie
i organizacja pracy)
Kompetencje miękkie (komunikacja interpersonalna)
Autoprezentacja
– Asertywność
– Zarządzanie konfliktem
– Techniki sprzedaży
– Negocjacje
– Skuteczna perswazja
– Pozyskiwanie klientów,
– Obsługa klienta,
– Kompetencje pracowników HR

Od 2007 roku jestem trenerką sprzedaży i zarządzania, kompetencji miękkich oraz HR. Za mną tysiące godzin szkoleniowych, posiadam praktyczne doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności, zarządzaniu sobą i zespołami w różnych organizacjach i branżach. Jestem certyfikowaną trenerką biznesu oraz certyfikowaną trenerką skutecznej perswazji i wywierania wpływu. Ponadto jestem licenjonowaną pilotką wycieczek zagranicznych.

01.01.2007 – do chwili obecnej – ASSA FORTITUDO Szkolenia i Doradztwo, Wrocław Stanowisko: Właścicielka; Trenerka Biznesu (certyfikowana) / Coach Kariery /Doradczyni

01.04.2000 – 02.01.2007 – SigmaKalon Deco Polska Sp. z o.o., Wrocław Stanowisko: Kierownik Działu Obsługi Klienta / Trenerka

01.12.1998 – 30.06.1999 – Andre Polska Sp. z o.o., Gdańsk Stanowisko: Kierownik Francuskiego Centrum Odzieży i Obuwia – La Halle

01.10.1996 – 30.11.1998 – Auchan Polska Sp. z o.o., Centrum Handlowe Auchan, Gdańsk Stanowisko: Asystentka Dyrekcji / Marketing Manager

15.02.1995 – 30.09.1996 – Międzynarodowe Targi Gdańskie S. A. Stanowisko: Specjalista ds. Organizacji Targów i Wystaw; Specjalista ds. Marketingu i Promocji Zagranicznej

1997 – 1998 – MBF – Francusko-Polskie Studia Podyplomowe Bankowości i Finansów, Gdańsk – Wyższa Szkoła Handlowa w Rouen (Francja), Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Gdańskiej i Alliance Francaise

1989 – 1994 – Mgr Ekonomii, Akademia Ekonomiczna w Krakowie Wydział Ekonomii; Kierunek – Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne; Specjalność: Ekonomika i Organizacja Handlu Zagranicznego

– Efektywna sprzedaż – techniki sprzedaży
– Negocjacje w biznesie
– Profesjonalna obsługa klienta
– Zarządzanie zespołem – rozwój kompetencji menedżerskich
– Skuteczna komunikacja w zespole/organizacji

  • Cykl szkoleń dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla ZUS Wałbrzych – „Budowanie zaangażowania i
  • Szkolenia zamknięte dla firmy OLSA S.A. Kostrzyn n/Odrą – Negocjacje handlowe i wywieranie wpływu
  • Szkolenie zamknięte dla Działu Handlowego COSMO GROUP – Aktywna i skuteczna sprzedaż przez telefon
  • Szkolenie zamknięte dla firmy Tegro Polska Dystrybucja Gdynia – Aktywna i skuteczna sprzedaż B2B
  • Szkolenie dla kadry administracyjnej i dydaktycznej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni – Efektywne zarządzanie czasem
  • Szkolenie dla firmy IT-BOX – Komunikacja i współpraca w zespole – sztuka motywacji i budowania relacji
  • Projekt szkoleniowocoachingowy dla zespołu sprzedaży Biura Nieruchomości Przyjazny Adres Wrocław – Budowanie zespołu sprzedaży

Skontaktuj się z nami

Dołącz do grona Klientów AY Prime i buduj z nami swoją przyszłość

Nasz  formularz nie wiąże Cię żadnymi zobowiązaniami. Jesteśmy otwarci na wszelkie pytania dotyczące naszych oferowanych usług i chętnie udzielimy Ci dokładnych informacji na każdy temat.

Contact Form